גודש
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הבת שלי בת חודשיים הנקה מלאה ועליה טובה במשקל אך משבוע ימים איני מרגישה גודש בשד בכלל אפילו בשועות הלילה כשהיא יושנת כמה שעות וזה לא היה לפני אני מרגישה שהחלב מספיק לה והיא רגועה אחרי ההאכלה אבל משום מה אין לי גודש כמו בחודשיים הראשונים?
לקריאה נוספת והעמקה
היי ליז, גודש הוא לא מצב טבעי. הוא לא רצוי גם. בהתחלה יש גודש כי אין התאמה מדוייקת בין ההיצע והביקוש. אחרי כמה שבועות או חודשים הגוף כבר מתרגל לכמויות כך שהשדיים חיים טוב עם זה וכבר לא מנופכים. זה סימן דווקא טוב!! כל עוד היא אוכלת בצורה תדירה - את מיניקה משני הצדדים בכל הנקה - את לא צריכה לדאוג. בברכה אלן