חור בפיטמההשלא עובE
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום , בני בן חודש ושלושה שבועות יש לי ממש חור קטן בפטמה מאז ההנקות הראשונות והפצע מסרב לעבור יוצא ממנו לאחרונה חלב זה נורא כואב מה זה? הרופא נתן לי משחה שממש לא עזרה...
היי לו זה יכול להיות בגלל תנוחה לא אופטימלית או שיש לו משהו בפה - לשון קשורה או שפה מחוברת שגורמת לו לכרסם. אלה דברים שיועצות הנקה מוסמכות יכולות לבחון. רופאים ממש לא יודעים הרבה מעבר לדברים הרגילים ולא חריגים כשמדובר על הנקה. כדאי לך לטפל בזה כמה שיותר מהר - ניתן לשפר. בברכה אלן תוכלי למצוא יועצת מוסמכת באתר של היועצות: www.iaclc.org.il בברכה אלן