שאיבה במקום הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי כמה שאלות: אני שלושה שבועות אחרי לידה, מניקה מלא בשבוע האחרון התחלתי לשאוב מצד אחד כי הפטמה שלי ממש פצועה, שאלתי היא: 1. האם השאיבה תגרום להפחתה של ייצור החלב בשד הזה? 2. האם יכול להיות שצד אחד מייצר חלב יותר מהצד השני? 3. כמה מביאים כששואבים? גם 60 מ'ל? אני ל רוצה להפסיק להניק אלא רק עד שהמקום יתרפא. תודה מראש.
היי רותם, מתן בקבוקים אפילו מחלב שאוב ישבש לך את ההנקה. לא כדאי להציע בקבוק כה מוקדם - בגיל הזה. עדיף אפילו להיניק אותה מצד אחת בלבד - יש לך מספיק חלב ויהיה לך עוד יותר אם היא תינק מצד אחת בלבד אבל עדיף במקום זה לקבל עזרה כדי לתקן את התנוחה. יש פצעים בגלל אחיזה לא הכי אופטימלית. חפשי עזרה של יועצת הנקה מוסמכת - ותמשיכי להיניק גם מהצד השני. כשמתקנים את התנוחה תרגישי הקלה מיידית. תוכלי למצוא יועצת מוסמכת IBCLC באתר של היועצות: www.iaclc.org.il יש גם אלה שיש הסדר עם כללית מושלם אם את חברה. את זה תוכלי למצוא באתר של הכללית. השדיים פועלים באופן עצמאי כל אחד בנפרד. אם יש גירוי יותר בצד אחד אז יהיה יותר חלב בצד זה. זה תמיד דינמי אז תמיד אפשר להגביר את הכמות. אם את שואבת אז תוכלי להקפיא לשמור למועד אחר. תינוקות אוכלים פי כמה באמצעות בקבוק מאשר היניקה. זה גם מכביד על הקיבה הקטנה - יש תמיד אפשרות שהיא תתרגל לכמויות יותר גדולות כשזה מרחיב את הקיבה. גם הקצב מהיר מידי. חבל לעשות לה את זה כבר. בברכה אלן