חלב לאחר מחלה בגיל שנה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בני בן שנה וחודש. בחודשים האחרונים חלה ירידה הדרגתית בכמות החלב אך עדיין הצלחתי להניק בלילה ו-4 פעמים במהלך היום. עקב מחלה במע' העיכול בימים האחרונים המעטתי באכילה ושתייה. מאז בחלק מן ההנקות בני מגיב בתסכול כאילו אינו יונק דבר ובאחרות נראה שינק מעט, אך פחות מהרגיל. אני גם מרגישה ריקה מאוד. האם הפגיעה בהנקה הפיכה ומה אני יכולה לעשות כדי להפחית את הנזק? תודה רבה!!
היי שלי, המצב תמיד הפיך. תניקי עוד יותר או תשאבי וכמות החלב חוזרת. אין מה לחשוש - זה דינמי. בברכת שנה טובה ובריאות! אלן