זמני האכלה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! יש לי תינוק מקסים בן 6.5 חודשים. הוא כבר לא יונק ואוכל תמ?ל 150 מ?ל בכל ארוחה. יוצא שארוחה ראשונה בבוקר כשקם בערך בשמונה וארוחה אחרונה לפני השינה בשמונה בערב. סביבות 5 בקבוקים של 150 מ? ל ליום. בלילה הוא מעורר בין פעם לפעמיים ורוצה בבקבוק ורק אז נרדם חזרה. שאלותיי הן: האם לגילו 150 מ? ל מספיק לארוחה? מה הסיבה שעדיין ממשיך לאכול בלילה והאם זה בסדר להמשיך לתת לו? יש לציין שהתחלתי לתת מוצקים אבל בינתיים רוצה רק פירות. והאם 4-5 בקבוקי תחליף חלב של150מ?ל ביום מספיקים לגילו? תודה רבה על התשובות
היי שני, אלה לא בדיוק שאלות לגבי ההנקה. כדאי לך להתיעץ עם אחות טיפת חלב. אבל חשוב להמשיך לתת לו לפחות 5 ארוחות חלביות - והמוצקים באים בתור תוספות לחלב בינתיים - עד בערך גיל שנה. את תדעי אם הוא ניזון היטב לפי ההתקדמות המוטורית ועלייה במשקל. בברכה אלן