כל שעתיים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כשתינוק מתעורר כל שעתיים בלילה לאכול הוא באמת רעב או כי הוא התרגל , כי כל כך קשה לי להתעורר כל שעתיים והבעיה שיש לי נדנודי שינה
היי מליסה, טבעי שתינוק חדש יונק כל שעתיים. בדרך כלל יש הפסקה אחת ביממה שהיא יותר ארוכה. (3-5 שעות) זאת נורמה. לא ציינת את גילו אבל אם הוא פחות מחודש חשוב שהם אוכלים מעט אבל לעיתים קרובות. כדאי לך לרכוש את ספרון: הנקה-להעניק מהרגע הראשון" שם כל ה-א-ב של ההנקה עם ההמלצות הכי עדכניות. ניתן להזמין באתר: www.malhiv.co.il או טל: 03=6472411 שנה טובה. אלן