בן 7 חודשים לא יונק
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בני בן 6.5חודשים ופשוט הפסיק לינוק. ב 3 החודשים הראשונים אכל סימילק לסירוגין עם הנקה עד שכבר דחה את הסימילק ועבר להנקה מלאה עם מדי פעם יניקת חלב שאוב מבקבוק. ביומיים האחרונים הוא פשוט דוחה את השדיים עם הידיים ולא מוכן להתקרב. מה עושים???
שלום לך אם הוא אוכל עוד הרבה מאכלים וגם מקבל בקבוקים אז הוא מוותר אולי. בלי לדעת עוד.....קשה לי לנחש. כשמתחילים עם מוצקים הם אמורים לבוא בנוסף להנקות ולא במקומן. אם העברת אותו לרוב למוצקים וגם בקבוקים אז אולי הוא פשוט מביע העדפה. בברכה אלן