גלולות והנקה - כמות החלב פחתה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני נמצאת חודשיים אחרי לידה ומניקה. לפני כשבועיים התחלתי ליטול גלולות למניעת הריון בשם "סרזט" שבוע לאחר מכן התחיל דימום וכמות החלב פחתה באופן הדרגתי. האם סיבת הירידה בכמות החלב קשורה ללקיחת הגלולות? כיצד ניתן להגביר את יצור החלב? האם להמשיך לקחת את הגלולות ? תודה
היי רינת, מאוד יכול להיות שהגלולות משפיעות על כמות החלב. את לא היחידה שמציינת את זה. לדעתי תמיד אפשר להגביר שוב את כמות על ידי הנקות יתר - מניעה בשימוש במוצץ מלאכותי - הנקה בכל הזדמנות.....וכמובן משני הצדדים בכל הנקה. אם כדאי או לא לקחת גלולות זאת החלטה שלך. אישית - אם ההנקה חשובה לך (כמובן היא חשובה לילדה) ואת לא מצליחה לשקם את התפוקה אז אפשר לדחות את השימוש בגלולות. בברכה אלן