גודש לאחר כדורים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב לפני שבוע בדיוק עברתי ניתוח קיסרי.מלכתחילה לא רציתי להניק ולמחרת, בהנחיית הרופאה, לקחתי בבת אחת שני כדורים, איני זוכרת את שמם, למניעת ייצור החלב. כעת, שבוע אחרי, אני מרגישה שהחזה התקשה מעט, התחמם מעט וכשלחצתי בעדינות ראיתי טיפת חלב קטנה. כיצד אפשר להתמודד עם המצב בדרך הטובה ביותר, אנא עזרה.
היי שרון, הדרך הטבעי לעצור את ההנקה - (תתפלעי) היא להיניק קצת. כי אם את מיניקה קצת זה לא מספיק לייצור אספקה מלאה אך מונע גודש. אבל אם את לא רוצה -אז אפשר לשאוב קצת כדי להקל. כדורים עוצרים את התהליך קצת אבל לא לגמרי עוצר את התגובה הטבעית של הגוף שלך ללידה והנקה. בברכה אלן