שאיבות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני אמא לתינוק בין חודש ובגלל בעיה מסוימת התבקשתי רק להאכיל תינוקי בשאיבה אבל כל פעם שאני שואבת לא יוצא יותר משבעים מל ממה זה נוביע האם ישלי מחסור בחלב ?
היי דליה, כשמיניקות אז מן הסתם יש יותר גיורי לשדיים. האכלה מבקבוקים גם אם זה חלב אם שאוב מפחית את הגירוי. כמעט ואין מצב שאסור להיניק ואנני יודעת מה הבעייה הספציפית שלך אבל לפני שמוותרים (קשה לעמוד בקצב של מנות בבקבוקים - כי תינוקות אוכלים יותר ממה שאוכלים דרך השד) על ההנקה אולי כדאי להתיעץ עם מומחה בהנקה. לא כל רופא מודע או מיודע לגבי מה כן ומה לא - לכן כדאי להתיעץ עם יועצת הנקה מוסמכת IBCLC לגבי זה - אלא באמת אם יש בעייה רפואית - פסיכוזה - הרפס וכו'. יש הרבה דעות סותרות לכן כדאי לבדוק את העניין - אם אכן לא כדאי לך להיניק ישירות. כדי לשמור על כמות החלב בשאיבה את צריכה לשאוב לפחות כל שעתיים - כאילו היה יונק. בברכה אלן