ייבוש חלב אם
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אלן, ילדתי לפני שבועיים ואני לא מצליחה להניק,שאבתי קצת כי הרגשתי גודש בשד,וכעת לאחר שבוע שלא שאבתי,השד מרגיש רך ולא כואב, אך החלב מטפטף מידי פעם, האם יש צורך לייבש או שזה פשוט יתייבש לבד עם הזמן? האם לא יעשה לי בעיות?
היי דנה, חבל שזה לא הלך לך. אני מניחה שאם רצית להיניק היית פונה לקבל עזרה אצל יועצת מוסמכת. בכל אופן אין כל צורך לייבש כי אם לא מיניקות אז החלב כבר מתייבש לבד - אלא אם זה כרוך בכאבים ואם כן עליך לשאוב עד הקלה. לא לתת לשדיים לכאוב. בהצלחה אלן
תודה על התשובה אלן, אני כן פניתי ליועצת הנקה, אך גם היא לא הצליחה לעזור לי, מאוד רציתי להניק,יש לי פיטמה שקועה והילד לא מצליח לתפוס, לא מוכן גם עם פיטמת סיליקון, ניסתה את כל הדרכים ולא עבד. תודה