משאבת חלב חשמלית
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מצאתי מאמר שאומר שביד שרה יש שני סוגי משאבות - הפשוטות שהן זוועה (מכשיר אינהלציה מוסב) ואינן מומלצות כיוון שעלולות לגרום נזק לרקמת השד, והרציניות שהשכרתן דורשת הפניה מיועצת הנקה. השאלתי את משאבת חלב חשמלית שלclinic care בלי הפניה, זה אומר שהיא א מומלצת ותגרום נזק לרקמת השד?
לקריאה נוספת והעמקה
היי עדי, הפשוטות באמת מכונות אינהלציה ואם אנני טועה תוצרת איטליה. את משאבות הספקטרא אפשר לקחת מיד שרה ללא אישור ולרוב האימהות מהניסיון שלי - זה בסדר גמור. יש כמה סוגים של ספקטרא כולל הקליני-קייר. כל עוד נוח לך והיא עושה את העבודה אין כל בעייה עם זה. בברכה אלן