חלב אם
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
התינוק שלי בן החודשיים יונק אחת לשעתיים, שמתי לב כי כאשר אני שואבת כמות חלב הגדולה מ- 50 מ"ל הוא מתעצבן על החזה. כתוצאה מכך אני שואבת כ- 40 מ"ל משאירה את הבקבוק במקרר ובאותו יום או יום יומיים לאחר מכן אני שואבת שוב לתוך אותו הבקבוק כמות נוספת של 40 מ"ל ואחרי כן מקפיאה את כל ה-80 מ"ל. האם ההנחה שלי כי שאיבה של חלב עלולה לגרום לפחות חלב מיוצר? והאם אופן האחסון של חלב האם תקין?
היי יעל, אופן האחסור בסדר לדעתי. זה לא מדע מדוייק ודי תלוי בהגיון יותר ממצאים מדעיים. לגבי השאיבה. תיאורטית שאיבה פעם פעמיים ביום לא אמורה לשבש את ההנקה. החלב מתחדש כל רבע-חצי שעה כך שזה אולי לא מה שמפריע לו. תלוי מתי את שואבת. אפשר לשאוב אפילו אחרי ההנקה. בין לבין או פעם ביו כשהוא כבר ישן. כל אחת מוצאת את הדרך הכי מתאימה. מתן בקבוקים יכול לפגוע בהנקה - במיוחד אם את זו שנותנת. לומדים מהר מאוד שאפשר לקבל מאסה של אוכל (במקום טיפין טיפין בדרך השד שוא הכי טבעי ובריא)וגם בקצב מהיר מידי. בברכה אלן