לא מצליחה לגמול מהנקה - ממש מיואשת
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני ממש מיואשת. ביתי בת ה- 5 חודשים לא מוכנה לקחת בקבוק. היא מתחילה מעון (נעמת) ב- 1.9.11 וכל הנסיונות שלנו נכשלו. ניסיתי סוגים שונים של בקבוקים ופטמות, כפית, כוס ... הגענו למצב שהיא נהיית היסטרית אם היא רק חושבת שהולכים להציע לה בקבוק. אני אמא ל- 5 ואת כולם הנקתי כולל בנות תאומות. בבקשה בבקשה עזרו לי.
רציתי להוסיף שאני לא מעוניינת לגמול אותה סופית מהנקה. רק בשעות של העבודה/מעון.