הנקה ומחזור
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך אני יודעת שאינך רופאת נשים אבל אני שואלת אותך על סמך נסיונך העשיר ----האם יכול להיות שעדיין לא קיבלתי מחזור מאז שילדתי הייתה לי וסת פעם אחת בלבד ( אני פשוט מניקה פעם ראשונה - הנקה מלאה ולא יודעת אם זה נורמאלי ) לאחרונה נותנת גם תוספות מרק ופרות הילדה כבר בת 8 חודשים נ.ב. בהזדמנות זו אני רוצה להגיד לך תודה רבה את נפלאה ואני תמיד נכנסת לפורום הזה לקרוא וללמוד ישר כוח !!!
היי רוז, תודה על התודה. נחמד לשמוע שזה עוזר.!! לגבי הווסת - אין חוקים אבל יש נשים שמקבלות כבר אחרי 6 שבועות אחרי לידה ויש (כמוני) שלא קיבלתי עד אחרי הפסקה מוחלטת של ההנקה. (יותר משנתיים!! כולל ההריון!~) אבל זה מאוד אישי ואי אפשר לנבא מתי יופיע! בברכה אלן