להציל את ההנקה !
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום.ביתי בת 8.5 חודשים.ינקה עד כה.מזה כחודשיים הנקה משד אחד בלבד.כמובן,שגם אוכלת.לצערי,אני חשה את סיומה של ההנקה,שכאילו החלב יבש,והיא יונקת "על ריק".מזה כ-4 ימים ההנקה פחתה לכדי פעם אחת בלבד ביממה.היא פשוט אוכלת יפה במהלך היום,כך שייצור החלב פשוט התמעט.האם ניתן איכשהו ל"הציל" את ההנקה?? צר לי מאד להפסיקה..תודה.
היי חנה, תינוקות אמורים לקבל לפחות 5 מנות של חלב ביממה ובנוסף - מוצקים לפי הרצון והיכולת. ברגע שאת מורדה את ההנקות אז הכמות פוחתת. כדי להגביר שוב את כמות החלב תניקי יותר אם היא מוכנה או תשאבי. בלי גירוי יתר הכמות לא תשתנה. זה עדיין עניין של היצע וביקוש. אם את מספקת לה מקורות אחרים של חלב - בקובקים או תמ"ל אז היא פחות זקוקה לשד לכן לא רוצה לינוק. עד גיל שנה היאאמורה עדיין לקבל חלב . אם לא חלב אם אז תמ"ל. בברכה אלן