יציאות של תינוק יונק
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני בן 4 חודשים יונק הנקה מלאה יש לו יציאות אחת לשבוע רציתי לדעת אם זה בסדר כי יש לו גזים וניראה שקשה לו לציין שאני לא אוכלת מאכלים ושתיה מוגזת שאלה נוספת לאחרונה משך הנקה ירד ל 15 דקות האם זה בסדר? תודה
היי חוה, כל עוד התינוק ממשיך לעלות יפה ולא נראה סובל מעל המידה אז זאת תופעה ידועה שתינוקות יונקים יש מעט יציאות. כנ"ל לגבי זמן היניקה. הוא מווסת את הקצב והזמן לפי הצורך הטבעי. אין מה לדאוג אם הוא ממשיך להיות חיוני ומאושר מהחיים. אם יש סימן של חולי, חוסר שקט תמידי אז כמובן רצוי לקחת אותו לרופא. בברכה אלן
טוב שאת נמנעת ממאכלים שעלולים לגרום לגזים, אם התינוק סובל את יכולה לעסות את בטנו ולתת טיפות גרפווטר (תכשיר טבעי) שגם נורא מקל.