הפסקת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. הנקתי את בני במשך שנה תוך שימוש בכדורי סרזאט וכעט ביקשתי להפסיק להניק אז רופאת הנשים שלי אמרה להפסיק לגמריי את ההנקה אך להמשיך ולקחת את הכדורים עד שאקבל מחזור וביום הראשון למחזור להתחיל לקחת את הגלולות הרגילות.שאלתי היא אם בזמן שאני רק לוקחת את הסרזט ולא מניקה אני מוגנת ?וכן האם הגיוני שעשיתי מה שהיא אמרה וכבר שבוע ועוד לא קבלתי מחזור(המחזור לי בדר"כ לא סדיר). תודה מיכל
היי מיכל, אלה שאלות באמת לרופא נשים. אנני יכולה לענות לך על זה. בברכה אלן