הנקה בהליכה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בשבוע האחרון הבת שלי מוכנה לינוק רק אם אני בתנועה-הולכת. אחרת הי בוכה, למרות שהיא רעבה. מה זה יכול להיות? זה קורה בעיקר בערב, יכול להיות שה הדרך שלה להירגע? אני לא רוצה שהיא תתרגל, כי עכשיו היא עוד קלה, אבל מה יהיה בהמשך? תודה רחלי
היי רחלי, לא ציינת בת כמה התינוקת - אבל אני מבטיחה לך שאחרי הגמילה היא לא תשאר עם ההרגל הזה!! אני מניחה שזה בדיוק כמו שאת חשה - שעות הערב הם קשים להרבה תינוקות וזו דרך נהדרת להרגיע. זה לא עניין ממש ל הנקה אלא הרגעה. צריכים לעשות הכל כדי שיהיו רגועים ולעזור להם להתמודד. את מוצאת את הדרך שלך ואין כל פחד שהיא תתרגל - במיוחד אם את רואה שזה רק בשעות הערב. אחרי שאין כבר גזיים (3 חודשים בערך) אני מאמינה שזה יפסק אם לא לפני. בברכה אלן