הנקת לילה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ביתי (בת חצי שנה) נהגה לישון לילות שלמים רצוף (24-7 לערך). לאחרונה החלה להתעורר פעם אחת במהלך הלילה האם נכון להאכילה בלילה או שזה "יגרום להרגל רע"?
היי שרון, בגיל הזה הרבה תינוקות מתעוררים. אפשר לנסות לבדוק מה העיר אותה - גם פיפי יכול להעיר ואם היא כבר ערה אז היא קוראת לכם. שאפשר להציע לה ספל עם מים, חיבוק ונשיקה לראות אם זה עזר להחזיר אותה לישון. אם רק ציצי עוזר אז אולי באמת היא רעבה. זה גיל שמתחילים להוסיפ לתפריט הראשי (חלב אם) שלה. יש "קפיצת צמיחה" בגיל הזה שמצביע על צורך להוספת מזון - או להגביר את ההנקות או להתחיל לתת מוצקים. המוצקים הם לא במקום הנקות אל תוספות להנקות. חלב הוא עדיין הבסיס ותינוקות עד גיל שנה עדיין זקוקים לחלב לפחות 5 מנות ביממה. אין חוקים - לכן זה עניין של ניסוי וטעייה. תראי מה עוזר לה . אין "הרגלים" יש רק סדר יום שמשתנה לפי הגיל וההתפתחות. לא נשארים עם ההרגלים של השנה הראשונה (חוץ ממוצץ מלאכותי שלא תלוי בתינוק אלא ההורה!!) בברכה אלן