תינוקת בת חודשיים וחצי-יציאות מועטות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום וברכה, ראשית אני מודה מעומק הלב על המענה המהיר . ביתי בת חודשיים וחצי -הנקה מלאה. משקל לידה-3.375 גיל חודש -4.400 גיל חודשיים- 5.250. מגיל שבוע בערך היציאות שלה הן אחת לשלושה ימים בממוצע. כאמור המשקל עולה יפה ,שתן -די הרבה במהלך היום. האם המצב מצריך בדיקה רפואית?
היי דין, אין מה לדאוג. כל עוד היא נחנוחה ועולה כל כך יפה אז הכל תקין. זאת תופעה ידועה -שאצל תינוקות יונקים לפעמים אין יציאה אפילו למשך שבוע שלם!! חלב אם נעכל ביתר יעילות מאשר תמ"ל שיש בה הרבה יותר מרכיבים מאשר מה שנצרך על ידי תינוקות. בחלב אם אין כמעט פסולת לכן יש פחות יציאות. תהני ותמשיכי ללא דאגה. כמובן אם יש סימן ש חולי או אי נוחות יש לפנות לרופא המטפל. בברכה אלן