הנקה עם הגדלת חזה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בת 25 ...הריון ראשון ואני מעוניינת לדעת איך זה הולך להניק עם סיליקון בחזה שעשיתי לפני כ 5 שנים. היום אני בשבוע 31+ ואין לי עדיין חלב... יכול להיות מצב שלא יהיה לי?
היי שירי, תלוי איך השתילו לך את הסיליקון. יש מעל השריר ויש מתחת . יש הרבה מקרים בהם אין כל בעייה להיניק. כדאי לך ללכת להכנה לקראת ההנקה כדי להבין איך ההנקה אמורה להתנהל - תהיי בקשר עם יועצת הנקה מוסמכת IBCLC כדי שהיא תעזור לך להיות בטוחה שהכל מתנהל כרצוי. אין לדעת לפני הלידה וההנקה אם הכל יסתדר. כדאי לחשוב שכן - כמו הרוב. עד שאת נתלקלת בבעיה כלשהיא. אם את מאזור המרכז יש מפגש הכנה במלהיב-"www.malhiv.co.il אם לא - אפשר למצוא יועצת באזור שלך באתר: www.iaclc.org.il בברכה אלן