נסיעה ל-4 ימים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. התינוק שלי בן 6 חודשים ואני נוסעת ל-4 ימים לחו"ל בלעדיו. כיום הוא יונק פעמיים ביום. יש לי כמות של חלב שאוב שיספיק לו לתקופה הזאת. האם יש סיכוי שאחרי שאני אחזור הוא יהיה מוכן להמשיך לינוק?
היי גליה, אצל כל תינוק אופי אחר. אי אפשר לנבא אם יסכים בכלל לינוק כשתחזרי או לא. יש תינוקות שלא רק שמסרבים לינוק אלא עושים ממש שביתה ומראה כעס על הנתישה. אין דרך לדעת אם כן או לא. אבל יש גם סיכוי שכן יסכים. בברכה אלן