האם ההנקה מספיקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מניקה את ביתי בת ה6 שבועות. ביתי נולדה במשקל 3200 וכיום היא שוקלת 3850. האחות ממליצה לתת תוספת מטרנה. אני לא רוצה כ"כ מכיוון שיש יציאות לפחות פעמיים ביום והיא תינוקת רגועה. האם הכרחי התוספת? תודה
שלום לך, העלייה באמת קצת מתצחת למינימום שאנחנו מצפים - אבל זה לא בהכרך אומר שאין לך מספיק חלב. זה גם יכול להצביע על בעייה אמצל התינוקת שהיאו לא אוכלת כמו שצריך. אני גם הייתי מציעה לך לתת תוספת אבל רק מהחלב שלך. כמות החלב שאת מייצרת רק תלוייה בכמה את מיניקה וכמה שהיא יונקת. אם משום מה יש לה בעייה כלשהיא לינוק (אולי פטרייה אולי לשון קשורה) אז את תייצרי פחות. כדאי שתקבעי עם יועצת הנקה מוסמכת IBCLC כדי שהיא תבחן מה קורה אצלכם. חבל להשאיר את זה כי בכל מקרה אפשר לתקן. בלי לראות אותך זה בלתי אפשרי לדעת מה קורה. אם את מאזור המרכז אז יש את "מלהיב" מחיר הנחה וגם הסדר עם כללית מושלם. www.malhiv.co.il אם את לא מהמרכז תוכלי למצוא יועצת באזור שלך באתר: www.iaclc.org.il תינוקות אמורים להוסיפ כ-200 גרם לשבוע מינימום. בברכה אלן