הנקה וברזל
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בני בן שלושה חודשים מגיל שבועיים סבל מגזים ולקראת גיל חודשיים הכל נרגע. בתקופה ההיא לקחתי פוריק הריון בגלל אנמיה שלי. היום חזרתי לקחת שוב פוריק בגלל אנמיה ורציתי לדעת האם יתכן וזה משפיע על בני? הוא סובל וב מגזים ועיוותים בבטן. אציין כי הוא יונק בלבד. תודה רבה.
היי טלי, זה ידוע שתוספות ברזל יכולות לגרום לעצירות אצל המבוגר. זה לדעתי יכול גם להשפיע על התינוק כי הכל במידה מסויימת עובר דרך החלב. בדרך כלל במינון שלא צריך להשפיע. יש רק אפשרות להפסיק אותו שוב לראות אם זה משפיע. בברכב אלן