היי אלן
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
זאת ליאל אני והללי התגעגענו :) אלן יש לי נקודה כזאת בהילה הימנית וזה נורא נורא כואב כמו כאב של אינפקציה או משהו דומה.. מה זה?.
היי ליאל!! מה שלומך (חוץ מהנקודה!!) טוב לשמוע ממך - לגבי הנקודה - עם זה על ההילה ולא הפיטמה - אז כדאי ללכת לרופא עור אולי. בלי לראות את זה קשה לנחש. רפואה שלמה בברכה אלן
ההנקה נהייתה שיגרה ולא עול וחוץ מזה הללי גדלה גדלה לה.. הסתדרתן עם הקונכיותשל מדלה, זה עזר לה? מעריצות אותך ואת העבודת קודש שלך