יש לי עדיין חלב אחרי כמעט 4 חודשים ללא הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, הפסקתי להניק לפני 4 חודשים ועדיין בלחיצה על השד יש עדיין חלב שיוצא. אנחנו מנסים להכנס להריון כבר שלושה חודשים, האם זה יכול גורם לזה שאנחנו לא מצליחים? תודה
היי עדן, אין מה לדאוג. זה יקרה. לוקח לפחות חודשים עד שהחלב נגמר לגמרי. טבעי ביותר. לגבי מניעת כניתסתך להריון אני לא יודעת. אבל הגיוני לחשוב שאם עדיין יש פעילות הורמונלית אז אולי זה כן משפיע. כדאי לדבר על זה עם רופה הנשים. בהצלחה אלן