זרימה איטית- אם אפשר לענות מהר אודה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בני בן חצי שנה, יונק בלבד, כולל טעימות מגיל 4 חודשים. לפני יומיים התייבשתי לצערי והחלב פשוט לא זרם החוצה, לאחר ששתיתי כמות גדולה של מים זה הסתדר. מאז שמתי לב שבעיקר בשעות הערב לוקח כמה דקות ארוכות עד שהחלב זורם, זה מאוד מתסכל את בני ולעיתים הוא מוותר ופורץ בבכי. האם כמות החלב שלי מתמעטת? האם יש דרך לגרום לחלב לצאת בצורה מהירה יותר כבעבר? זה מאוד מתסכל, מה ניתן לעשות? תודה
שלום לך בתיאוריה אם יש מספיק חלב במשך היום אז לא צריכה להיות בעייה בשעות מסויימות אלא שאנחנו כולנו יותר עייפים לקראת סוף היום. זה לא אומר שאין לך חלב. אם תרצי להיות בטוחה וגם להגביר קצת את כמות החלב שאת מייצת זה תמיד אפשרי. את יכולה לשאוב ולתת לו בכוס. או בדייסה אם כבר אוכל דייסה. לאחר כמה ימים תרגישי שיפור ניכר. בברכה אלן