גמילה מהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום למי שיכול לעזור בני בן שנה ושמונה , כיום יונק בסה"כ פעמיים בחמש בבוקר ולפני השינה נרדם על הציצי. אני מעוניינת להפסיק להניק כבר תקופה ארוכה אך לא יודעת איך לעשות זאת האם לגמול מיד משתי ההנקות או להוריד אחת ואח"כ את השנייה....האם אני צריכה בחמש בבוקר או בערב להציע לו משהו אחר במקום דייסה או תחליף חלב...? אשמח לעצה והכוונה אושרית
היי אושרית, ככל שגדלים אז הגמילה תתרחש לבד. ככל שיהיה יותר פעיל אז ירדם בערב בלי - בסופו של דבר. לגבי הבוקר - תמיד אפשר להציע מים במקום או לקום ולהתחיל את פולחן ארוחת הבוקר. בגיל הזה ממש לא זקוק לתמ"ל. אם כי אשפר כבר מוצרי חלב. הוא כבר ילד ולא תינוק. רצוי לעשות את זה באופן הדרגתי. אז תנסי לוותר קודם יום כן ויום לא על ההנקה הפחות משמעותי עבורו. אפשר גם כבר לדבר איתו על הגמילה אם כי זה טיפה מוקדם. תודך כמה חודשים אפשר להפחית. בברכה אלן