תמיכה בהנקה לירושלמיות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לכל מי שמרגישה שהיתה שמחה לדבר על חוויית ההנקה והאמהות, אני רוצה ממליצה על מפגש ליגת לה לצ'ה. המפגש הקרוב יתקיים ביום שלישי (12.7) בירושלים, בשעה 9.30. בפגישה מדברים על מגוון נושאים הקשורים בהנקה ובתחילת האמהות. לי זה עזר לשמוע אחרות מדברות על החוויה הנהדרת והקשה הזאת של ההנקה ולדעת שאני לא לבד. מומלץ מאד! לפרטים ראו: http://www.lllisrael.org.il/98302/%D7%A7%D7%91%D7%95%D7%A6%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A9%D7%9C%D7%99%D7%9D
מאוד מאוד מומלץ. כולן יכולות להינות מהמפגשים. חפשו את הקבוצה בקרבת מקום - www.lllisrael.org.il בברכה אלן