אנטיביוטיקה בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום היום הייתי אצל רופא יש לי דלקת גרון חריפה ואני מניקה ילד בן 3.5 חודשים ורשמו לי אנטיביוטיקה moxivit forte 500 3 פעמים ביום למשך 7 ימים ואני נורא מודאגת שזה לא יפגע בילד לא יודעת מה לעשות הרופא אמרה שאפשר אבל אני מפחדת שזה יעבור דרל חלב בבקשה עז\רה אולי להשתמש בתחליף חלב?
לקריאה נוספת והעמקה
היי אלה, יש יותר "סיכונים" באוכל סינטטי (תמ"ל) מאשר חלב אם עם קצת תרופה.!! בכל אופן, רוב סוגי האנטיביוטיקה בטוחים לשימוש בזמן ההנקה אבל הכי טוב זה לבדוק את המינון באחד המרכזים האלה: 1. בילינסון: 03-937-6911 2. אסף הרופא: 08-977-9309 מאחלת לך החלמה מהירה!! אלן