דימום בפטמה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לאחר ההנקה הופיע דימום בפטמה. ההנקה כואבת אבל נסבלת. האם ניתן לנמשיך למרות הדימום? האם התינוקת אוכלת חלב עם דם? זה בסדר??? הילדה בת 3 ימים ואני מעונינת להמשיך לנסות לניק האם זה תקין?
היי גלי, ההנקה לא אמורה להכאיב וכמובן לא אמורה להיות עם דם...... זה לא מזיק לתינוקת ואין כל בעייה לגבי זה - אבל כדאי שתבקשי עזרה מיועצת הנקה מוסמכת אם את עדיין בבית היולדות. אם כבר השתחררת אז חפשי באתר של היועצות: www.iaclc.org.il אבל אם את מאזור המרכז תוכלי לבוא למלהיב: www.malhiv.co.il מחיר הנחה - וגם מחיר מיוחד למבוטחות של כללית מושלם. בברכה אלן