הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי אלן. יש לי תאומים בני עשרה חודשים. אוכלים הכל בכמויות טובות. עד לאחרונה ינקו פעם או פעמיים ביום, בימים האחרונים לא מוכנים. אני שואבת, אך הכמות יורדת כל הזמן, ואני מעדיפה לא לשאוב יותר. האם תזונה מגוונת מספיקה בגיל הזה?לא רוצה לתת תמל. תודה
היי סנדרה! תינוקות אמורים לקבל חלב אם (או תמ"ל לפחות עד גיל שנה. קשה מאוד להגיע לרמות הסידן וחלבון שהם צריכים באמצעות מאכלים מוצקים - במיוחד כי אין להם שיניים ובדרך כלל לא אוכלים כמויות מספיקות. מהמועד שמתחילים להאכיל מוצקים תינוקות עדיים אמורים לקבל לפחות 5 ארוחות חלביות ביממה. לא יודע איך אפשר להגיע לזה בלי חלב אם \ הנקה או תמ"ל. המוצקים תמיד באים כתוספות להנקות (או תמ"ל) ולא במקום. על ידי וויתור על ההנקות כנראה התרגלו לחיות בלי. ולכן לא רוצים כבר. אפשר אולי לתפוס אותם ברגעים של עייפות או משהוא ולהחזיר אותם לינוק - או לשאוב. אין הרבה ברירה לדעתי. בהצלחה אלן