תרופות בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
להלן שלום אני מאוד מקוררת ומשתעלת לקחתי עד עכשיו אקמול רגיל אבל אני מפחדת על הקטן שלא ידבק והולכת היום לרופא איזה תרופה מותר לקחת במקרה שלי תודה
לקריאה נוספת והעמקה
היי חוה, רוב התרופות בטוחות לשימוש עם ההנקה. אבל תמיד רצוי לבדוק באחד המרכזים של מידע על תרופות בזמן ההריון וההנקה: \1. בילינסון: 03-937-6911 2. אסף הרופא: 08-977-9309 הרופא אמור לדעת ואם הוא שולל הנקה - תבדקי במרכזים כי רופאים לא תמיד יודעים ושוללים כדי להיות "בטוחים ". החלמה מהירה!! אלן