הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אם תינוק יונק הנקה מלאה והוא קצת שמנמן האם זה נקרא שהוא שוקל יתר?...אציין כי הוא בן 4 חודשים שוקל 7.500?...
הי שירן, לרוב אפשר להיות רגועה. הרכב חלב אם שונה מכל חלב אחר - פורמולה) לכן הוא לא ישאר "גדול" בהמשך. יש האטה בדרך כלל כאשר הוא מתחיל להיות יותר פעיל. תינוק שהוא שמן מפורמולה באמת מסכן את המשך החיים ועלול להיות שמן כשיגדל. כמובן שזה גם תלוי שאיך ממשיכים את ההאכלה אחרי ההנקה. אבל אם את מודעת לאוכל בריא ולא דוחפת בין ארוחות חטיפים ועוד......אז ההנקה מגנה עליו מפני השמנת יתר בחיים יותר מאוחרים. בברכה אלן