שאלה דחופה בבקשה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אלן שלום, אני מניקה כ-3 חודשים. לפני יומיים בערך התחילה לי אדמומיות מסביב לפטמה של שד אחד. היום, באמצע ששאבתי יצא לי דם מהאיזור שמסביב לפטמה, וכמו"כ יש שם נפיחות ואדמומיות וכמה נקודות אדומות קטנות. במה מדובר? ומה אפשר לעשות? האם אפשר להניק במצב כזה -שיתכן ויצא קצת דם באמצע?לנסינו יעזור? ועוד שאלה:האם אפשר להשתמש בחלב ששאבתי ?(היו כמה טיפות דם על הגביע של המשאבה אבל כל המעבר לתוך הבקבוק היה נקי) תודה רבה
היי מור, אין יותר מהיר מזה!! (במקרה אני עובדת בפורום כרגע!) בכל אופן, אין כל בעייה להשתמש בחלב עם דם. דם לא מפריע ולא מסוכן - אם כי רק המחשבה! אבל אין בעייה עם זה. אולי השד נפצעה מהשאיבה? זה הדבר היחידי שעולה בראש. קשה בכלל לחוות דעה בלי לראות. לנסינו יכול להרגיע אבל לא יפתור את הבעייה לרוב. בברכה אלן