כורסת הנקה- לקראת לידה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב רציתי לשאול מה עדיף שיהיה לי להנקה טובה- האם כורסת הנקה כמו שמוכרים בחנויות תינוקות עם הידיות המעוגלות המרופדות מעץ (נראה לי לא כ"כ נוח!), או כורסת טלויזיה כזו כמו של אמריקן קומפורט, או פשוט משטח שאגיע איתו לרגליים עם כרית הנקה מתאימה?
היי מיכל, הכל עניין של עדיפות אישית וגם כמובן איך תסתדרי אחרי הלידה עם התינוק/ת. יש המעדיפות להיניק בשכיבה קצת אחורה - (אמריקאן קומפורט או לשבת ואז אני לא חושבת שזה עם ידיות עץ מאוד מועילים - אלא לבן זוג. כי הוא לא צריך לדאוג אם הידיות יפריעו לו בהנקה! בברכה אלן