בלבול
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בני בן חודשיים יונק וגם אוכל חלב שאוב מבקוק (יש ימים בהן בקבוק אחד ויש ימים עם 3 2 בקבוקים). רוב הפעמים אמי או בעלי מאכילים אותו מהבקבוק אך ישנן פעמים לא מעטות בהן אני המאכילה. את חושבת שזה מלבל אותו שלפעמים הוא יונק ממני ולפעמים אוכל מבקבוק ממני? תודה
היי רויטל, זה עלול באמת לשבש לכם את ההנקה. יש תינוקות שגם אחרי בקבוקים מאחרים מסרבים לינוק והסיכוי לשמור על ההנקה יותר גדול אם הוא מזהה אותך רק עם ההנקה. כל תינוק שונה - לכן יש תינוקות שמשלבים ללא כל בעייה - ולא חשוב מי או מה נותנים לו - מאידך יש כאלה שבאופן הדרגתי יעדיף בקבוק. אם את איתו אז חבל לתת בקבוק. קחי בחשבון שבקבוקים מכבידים על התינוק באופן כללי, בגלל הקצב המהיר =- הוא אוכל פי כמה ממה שהוא צריך. זה גם מרחיב את הקיבה והוא מתרגל לכמויות לא סבירות. אז כדאי בכלל להגביל את מספר הבקבוקים שהוא מקבל אם זה לא באמת חיוני. בברכה אלן