גודש בשד ימין
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני מניקה את בני הנקה מלאה מזה ארבעה חודשים, בשבוע האחרון עקב חזרה לעבודה התחלתי לדלג על שתי הנקות ובהן הוא מקבל בקבוק לפני יומיים התאפשר לי להניק אותו שוב הנקה מלאה אך למחרת גיליתי גוש ענקי בשד ימין כואב מאוד . איך מתגברים על הגודש הנ"ל? האם להמשיך גם בשבתות במתכונת של תוספת בקבוק או שמא להניק באופן מלא? עליי לציין שהשד כואב מאוד ומכביד עליי את ההנקה תודה.
היי חופית, עדיף להיניק כרגיל בשעות וימים שאת איתו. כך הוא גם ישייך את ההנקה איתך ולא את הבקבוק. גם רצוי להיניק משני הצדדים כל פעם כי זה יקל עליך. ידאג לרוקן לעיתים קרובות יותר את שני הצדדים. (כך אגב ההמלצה מאז ומתמיד) אם זה לא עוזר - אז תשאבי קצת רק עד הקלה אם התינוק לא בקרבה. בברכה אלן