אנטיביוטיקה בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני צריכה לקחת אנטיביוטיקה בגלל שיש לי חיידק הליקו בקטר פילורי ואני מניקה.הרופא אמר שזה בסדר אבל אני רוצה לקבל עוד דעה.התרופות שאני מקבלת הם:250 מ"ג קליריתרומייסין+אמוקסילין 500 מ"ג.שני כדורים מכל סוג פעמיים ביום.האם האנטיביוטיקה הנ"ל עוברת בחלב?והאם זה מסוכן?
היי סוזי, כדי לבדוק תרופות צריכים את השם בלואזית. והיות ואנני רופאה אני נמנעת מלתת מידע. יש מרכזים טרטולוגיים שהם הכתובת ואת יכולה להתקשר אליהם בשעות העבודה הרגילות (לפחות עד 1400 נדמה לי) 1. בילינסון: 03-937-6911 2. אסף הרופא: 08-977-9309 הכל עובר בחלב אבל לתת אוכל סינטטי הרבה יותר מזיק מאשר כמות מזערית של תרופה כלשהיא בחלב אם. החלמה מהירה! אלן