סינופד והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום יש לי תינוק בן תשעה חודשים . אני עדיין מניקה כשלוש פעמים ביום . לפני יומיים הצטננתי ולקחתי סינופד פעמיים ביום ודקסמול בלילה . רק היום ראיתי בעלון שלא ניתן להשתמש בתרופות אלה בזמן הנקה . האם עלול להגרם איזשהו נזק לתינוק ? תודה רבה אילנה
לקריאה נוספת והעמקה
היי אילנה, רוב התרופות בטוחות לשימוש בהנקה אך רוצים החברות באמת לחסות את עצמם. תתקשרי לאחד המרכזים לקבל תשובה יותר מדוייקת לגבי התרופות: 1. בילינסון:" 03-937-6911 2. אסף הרופא: 08-977-9309 אלה האנשים שיודעים הכי הרבה לגבי תרופות בזמן ההריון וההנקה.\בברכה אלן