שאיבה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בני בן 3 חודשים יונק הנקה מלאה שוקל 7.500 כמה אני צריכה לשאוב לו לבקבוק...כי אני חיבת לחזור לעבודה...
היי שירה, מנה בבקבוק בדרך כלל יותר מידי ממה שהתינוק צריך. תכיני מספר מנות לפני שאת חוזרת לעבודה כדי לא להיות בלחץ של הרגע האחרון. מספר מנות של 60 עם עוד 50 .(בהקפאה-אפשר לשלוף עוד אם הוא ירצה) כך אם הוא לא מסיים כמות גדולה אז את לא צריכה לזרוק. עדיף שהוא יאכל בצורה מאוד איטית אחרת הוא גם יכול לגמור 120~~~!!! שזה כמובן יותר מידי. את תדעי כבר אחרי כמה ימים איך וכמה הוא צריך. בברכה אלן