הנקה שבועיים לאחר לידה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אם לא הנקתי מיום הלידה האם ניתן להניק אחרי תקופה של שבועיים + לאחר לידה? עליי לציין שבשבוע הראשון היה לי גודש וניסיתי לשאוב במשאבה אך הכמות שיצאה הייתה קטנה מאוד ולא הייתי מרוצה מהמשאבה. ניסיתי גם להניק אך התינקות מסרבת לינוק. אני הייתי מאוד רוצה להניק, צריכה את עזרתך. תודה רבה.
היי אורית, זה בהחלט אפשרי. תתחילי לשאוב ואם אין לך משאבה טובה אפשר להשכיר והתחיל להחזיר את התפוקה. אחרי שיש כבר חלב תנסי להיניק אותה. אם היא לא מוכנה ואת לא מצליחה אז כדאי לבוא ליעוץ. אפשר לעזור לך בזה. חבל לוותר. בברכה אלן