אנטיביויקה בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! עקב דלקת בשיניים נאלצת לקחת 2 כדורי אנטיביוטיקה למשך שבוע Amoxycillin 500 מ"ג + Metronidasole 250 מ"ג, 3 פעמים ביום שאלתי היא: האם אני יכולה להמשיך להניק במשך השבוע הזה? איזה השפעות יכולות להיות לתינוק אם בכלל? תודה רבה
היי שי, הכי טוב להתקשר מחר לאחד המרכזים למידע תרופתי בזמן ההריון וההנקה: 1. בילינסון: 03-927-6911 2. אסף הרופא: 08-977-9309 בדקתי בספר תרופות של טומאס הייל ושתי התרופות האלה באופן כללי בטוחות בהנקה - אבל לגבי המינון אני לא יכולה להגיד לך. מאחלת לך החלמה מהירה!! בברכה אלן