הנקה לאחר בקבוק
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
את בתי בת חודש וחצי הנקתי ולאחר זמן מה נתתי לה בעיקר בקבוקים. האם אני יכולה לשוב ולתת לה הנקה מלאה? אין התנגדות מצידה לקבל ציצי
שלום לך בהחלט אפשר לחזור להנקה מלאה. אם היא מסכימה להיות עליך כל היום ואת מוכנה - אז זאת הדרך הכי קלה לחזור להנקה מלאה. אם זה לא מצליח אז אפשר לשאוב ולתת תוספות של החלב שלך בנוסף להנקות כל הזמן. אם את לא בטוחה ואת צריכה קצת עידוד, מעקב ובדיקה לגבי ההנקה והיניקה אז כדאי ללכת לקבל תמיכה ויעוץ מיועצת הנקה מוסמכת. אם תתחילי היום - ונראה לך שהיא רגוע עם ההסדר החדש אז כדאי לך לשקול אותה היום - ובעוד 3-4 ימים כדי לוודא שהיא מקבלת מספיק. גם מספר החיתולים יכול להצביע על הזנה מספיקה. בברכה אלן