סירוב לבקבוק
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ביתי בת 4 חודשים וניזונה מהנקה בלבד. ב 3 חודשים האחרונים שילבתי גם בקבוק עם חלב אם ולא היתה שום בעיה. השבוע החלטתי לשלב גם תחליף חלב. נתתי לה בקבוק מטרנה והיא אכלה בלי בעיה. במהלך הלילה היא סבלה מכאב בטן ומאז היא לא מוכנה לקבל בקבוק בכלל. גם לא עם חלב אם. מה לעשות?
היי מיטל, חכמה. למדה ויודעת מה טוב לה. שאלה הראשונה שלי היא למה לתת בכלל - לפחות לעת אתה - אם את לא חוזרת לעבודה אז חבל על כל המאמץ הזה. בקבוקים בדרך כלל לא נעימים אם כי הזרם חזק להם - אוכלים יותר מידי ואז כבר לא מרגישים כל כך טוב. רחמנות. אלא באמת אם את עוזבת אותה. תמיד רצוי להשאיר מנות חלב שאוב - אפשר לצבור ולשמור בהקפאה כדי שתמיד יהיו - אם היא באמת רעבה אז היא תיקח. ואפילו אפשר לתת לה בכף אם באמת רעבה. יש תינוקות שמעדיפים לחכות לאימא מאשר לקחת דבר נוקשה לא מגיב - פולשני לפה. בברכה אלן