ירידה משמעותית בכמות החלב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. אני מניקה שלושה חודשים ומרגישה בודאות שכבר אין לי יותר חלב כבר חששתי שזה מה שיקרה מאחר וכבר לפני חודש וחצי התחילה לרדת לי כמות החלב אני שותה הרבה ניסיתי כבר כמעט הכל אני יודעת שאין לי חלב לפי הגודל של החזה וממש אפשר להרגיש בהבדל מתי יש ומתי אין וגם לפי זה שהתינוק מתעצבן שהוא לא מצליח להוציא משם חלב. מה לעשות? אני ממש לא רוצה להפסיק את ההנקה
אני חוויה את אותה הרגשה כאילו הבאר מתייבש החלפתי גם משאבות . מה עושים אני לא רוצה לקחת תרופות