קקי מסריח אצל תינוקת יונקת...
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי! התינוקת שלי בת חודשיים, והיא ניזונה רק מהנקה (לעתים גם חלב שאוב בבקבוק). לפני שלושה ימים הצואה והגזים הפכו להיות מסריחים - בניגוד למה שהיה קודם. ביום שזה התחיל היו גם שתי יציאות, במרווח של חצי שעה (בד"כ יש פעם ביום או פעם ביומיים גג). אתמול ושלשום לא הייתה יציאה, והיום שוב כן - אבל מסריחה. האם יש מקום לפנות לרופא? למה הצואה שינתה את הריח פתאום? תודה מראש!
שלום סו, יש כל מיני דברים בתפריט שלך שיכולים לשנות את הריח של הצואה. לרוב אין מה לדאוג - בקבוקים מכבידים על הקיבה כי מן הסתם זה תמיד מעמיס עליה - ואולי זה יכול לגרום לשינוי. הוא אנטי טבע. אבל אם זה לא מלווה בבכי, סבל או כל סימן אחר של חולי נראה לי שזה בסדר. אם את לוקחת ויטמינים או שינית משהו אצלך בתפריט אולי זה מה שמשפיע. בברכה אלן