חיטוי משאבת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, רציתי לשאול לגבי 3 משאבות הנקה: pump in style של מדלה, ו- dew 350 של ספקטרה, ו-ספקטרה 3, האם ניתן להשתמש בהם לאחר שנשים אחרות שאבו בהן? כלומר האם ישנה אפשרות לחטא אותן? האם זה נכון שיכולה להווצר שכבת עובש במשאבת pump in style? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אור, הסיכוי להצטברות חיידקים הוא קלוש ביותר בכולם אבל היחידי שהוא באמת אמור להיות רק שימושי אצל מספר אימהות הוא הDEW. בברכה אלן
כמובן בכולן אפשר להחליף את הערכה האישית - ובנוסף נראה לי שאפשר לשלוח את ה PIS לחברת בפקס (היבואן) כדי שינקו טוב טוב את המנוע. בברכה אלן