שפריצים ונזילות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בשיחות שלי עם חברות ונשים אחרות גיליתי שלעיתים קרובות מאוד החלב נוזל להן מהשד בלי גירויים כלל, פשוט מטפטף. ולי זה מעולם לא קרה, לא נזל לא טפטף גם כשהשד מלא וקשה עדיין הוא לא "נוזל", זה נורמלי? האם לכולן יש טיפטופים ורק לי לא? האם זה אומר שהיכולת שלי להניק פחות טובה? אני חוששת שאולי בגלל שאין לי נזילות, קשה לילדה להוציא את החלב והיא צריכה להתאמץ ואז היא לא אוכלת מספיק. היא מגיל שבועיים ועד גיל חודש וחצי 500 גרם, בטיפת חלב לא העירו כולם אבל כל האנשים מסביבי מלחיציים אותי שזה מעט מידי...לעומת זאת כשאני סוחטת את השד עם היד יוצא חלב בזרם (לפעמים גם 3 זרמים מאותה פטמה)... אשמח לקצת מידע והכוונה. תודה.
היי שרה, מקוה שראית את תשובתי באתר השני. אלן
מהו האתר האחר?